Skip to content

Dragi moji, opet ja!!

16/03/2011

Verovali ili ne, i žene koje nisu kurve (def. za neobaveštene – kurva –  žena koja se izdržava od svog tela) vole sex. One mogu isto tako da stanu iza ove fotke kao i svaki muškarac koji je gej (po srBski) ili koji nije gej al voli da se sprda s drugim muškim svetom kad mu je dosadno. Fotografija ženske zadnjice na vrućim aplikacijama izaziva dve reakcije: MARŠ PEDERU! i KURVO!

Ako postavite kojim slucajem fotografiju svojih očiju, ti isti će vam tražiti da im pokažete dupe, a sa fotografijom zadnjice prvo ćete morati da ih ubedjujete da niste peder (ipak strah od pedera je nemerljivo veći od kurvi) i da priznate da ste kurva, ustvari priznale vi to ili ne – kurva ste čim skrećete pažnju na sebe ovakvim slikama.   Ako vam dupe kojim slučajem izgleda dobro obavezno je da nije vaše. Ako postavite fotku tudje dobre zadnjice vaša automatski je muška ili kao bivši sovjetski, vi ste očajnica koja ne može doći do sexa u stvarnom svetu… BUT posle svih BUTOVA konačno ste uspostavile komunikaciju.

Super je što ste izbacile dobru zadnjicu, ali nekako im opet neće biti po volji i tražiće da vam vide oči, bar na malo, jer to niste vi, sigurno.  Biće problema i ako ste pismene, pismenost budi ozbiljne sumnje u vašu želju za sexom, ako ste pri tom još maštovite i oni ustanove u nekom trenu da imate mozak, nema vam povratka – bespovratno ćete biti obeležene kao peder. Muško ste i zaboravite na svaki oblik virtuelne zabave.  Dobijate kartu u jednom pravcu sa ponovljenim tekstom MARŠ PEDERU!, mada nekima se omakne i POPUŠIŠ MI, PEDERČINO! O opredeljenju poslednjih ne bih.

Dragi moji strejt muškarci, posle svega ovoga pitam vas znate li vi šta  želite i kako vam udovoljiti u virtuelnom svetu, a da pri tom ne ubijete i poslednji atom želje za zabavom devojci??

I drage moje devojke, ono što me posebno rastužuje je da koliko god oni bili virtuelni u mom svetu poslednjih nedelju dana vrlo stvarno hodaju našim ulicama, izgleda da devojka nežnost može pronaći samo u zagrljaju druge devojke.

From → sek(s)iranje

13 коментара
  1. dobro, bas me i briga, samo uzivaj 😀

  2. Pa Mico svako ima svoj izbor, ako te već ne privlace muškarci, bacaj se u zagrljaj žene. Evo i mene muškraci ne interesuju, pa sam ostao veran ženama. 😀

  3. psyike permalink

    e pa nisu svi muskarci isti… ja sa ipak misljenja da ako samo dupe vidim, a nista ostalo… ne mogu vjerovati da je to real profil…
    druga stvar, imam jaako puno drugarica sa jaaako puno provokativnih slika (blago receno), i za nijednu ne bih rekao da su kurve.. jednostavno ponose se svojim izgledom… sto mi je jako drago jer stvarno exstra izgledaju…

    nezm… mozda si naletila na kretene, ali nisu svi muskarci isti 😉

  4. psyike permalink

    hmmm tu se slazemo 😉

Оставите одговор

