Skip to content

opasno zgodno poseban

21/03/2011

“odgovorila si kao sto bi odgovorila svakom muskarcu ovde ali ja nisam kao ostali, u to sam siguran i nemoj da mislis da mi je namera bila da zapocnem hot ili nesto slicno 🙂

stvarno je cool slicica i zato sam morao da prokomentarisem a ne volim da ostanem nedorecen :DDD

ovo je zadnja poruka od mene, necu da te smaram :PP

pozz 😀 “

jel treba posebno naglasiti da je ovo bila samo prva poruka u nizu istih na jedno obicno hvala?!

ne, nikako se ne isplati biti fin, ni iz dosade!!

From → sek(s)iranje

6 коментара
  1. Marko - Buki blog permalink

    hehhe…sta bi se odgovorilo da je bilo Hvala i drugi put hehe

  2. Bitno je da se slažemo, kao drva na gomili……. 😀

Оставите одговор

